środa, 20 marca 2013

Po premierze Rubinrot

Witajcie!
Jak pewnie wiecie z poprzednich postów (albo po prostu wiecie), że odbyła się już premiera, niecierpliwie oczekiwanego przez fanów, filmu na podstawie książki Kerstin Gier "Czerwień rubinu". Poszperałam trochę w internetach i znalazłam kilka ciekawych filmików i wywiadów . Oto i one:

Filmik z premiery


i jeszcze jeden...


Oczywiście wywiad z naszym amantem-Gideonem.
(Nie wiem czy coś zrozumiecie :D)

 


Tworzenie filmu...

 


Jeszcze jeden wywiad... może nic się nie zrozumie ale zawsze można poobserwować aktorów... :D

Wywiad z naszą kochana Gwen...
 


Można by jeszcze poszukać, różnych innych ale nie chcę przynudzać.
Pozdrawiam i cześć :) 


2 komentarze:

  1. Jestem z siebie dumna, przeczytałam! Dziękuję, że mi poleciłaś, bardzo bardzo bardzo dziękuję.
    Tęsknię, tak przy okazji...
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś!? To prześwietnie!!! NO! To teraz trochę się ze mną pomęczysz,(hehehe... :D) ponieważ zamierzam wypytać Cię o każdy aspekt Twoich odczuć i wrażeń!
      Pozdrawiam i wiesz?... Też tęsknie... :*

      Usuń