niedziela, 31 marca 2013

Coś co robię- Handmade

Hej!
Po pierwsze chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt! Dziś Wielkanoc! Życzę Wam aby czytanie mojego bloga nie była dla Was w żadnym razie męką a czystą przyjemnością!... No i żebyście te święta spędzili w gronie rodziny, a nie komputera.
Po drugie chciałabym Wam pokazać coś co ostatnio zrobiłam. Naoglądałam się różnych stron z handmade'ami, poszłam do kreatywnego sklepu i urodziło się To! Kółko breloczkowe, koralik, metalowe skrzydełka, kawałek sznurka, drucik i ta da! Magiczny breloczek ze złotym zniczem gotowy!


Od dawna zrzynałam się w duchu, że taka fanka Harry'ego Pottera jak ja nie ma nic co by ją z zewnątrz identyfikowało jako potteromankę. Idąc za tymi myślami już jakiś czas temu... gdzieś podczas ferii zimowych... wytworzyłam tę oto koszulkę:
Koszulka reklamowa z firmy taty, farbki akrylowe i dawaaj!


Tutaj przy kluczy jest zaklęcie : "Alochomora" (niestety "A" wyszło mi trochę jak "K" więc wygląda to jak "Klochomora", ale zainteresowani wiedzą o co chodzi...)


Na tyle koszulki oczywiście mój ulubiony cytat z HP i insygnia śmierci (znajduje się on też tu na blogu po prawej stronie.)



No cóż... Może mistrzem handmade'u nie jestem, ale przecież tutaj chodzi o symbolikę... Ale może komuś przypadnie do gustu...
Pozdrawiam Was serdecznie.
Trzymajcie się ciepło i do... hmmm... następnego postu?
Cześć! :D

4 komentarze:

  1. Aniu! Mam prośbę: zrobiłabyś mi taką koszulkę? Przepiękna jest, zakochałam się. Oddam kasę, zapłacę nawet. Błaaaagam.

    I dziękuję za wczorajszą rozmowę na Skype. Niesamowicie mnie podniosłaś na duchu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, kochana! to ty mnie podniosłaś na duchu! Jeśli chodzi o koszulkę to nie ma najmniejsiejszego problemu :) W końcu mam u Ciebie pod tym względem ogromny dług, no nie? Może wzór ustalimy sobie prywatnie, okey?
    Bardzo dziękuję za komentarz! :* To niesamowicie motywujące, wiedzieć, że ktoś tu zagląda, a jeszcze bardziej, gdy to co robię komuś się podoba :)
    Pozdraiwam droga Lesingorg <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie mogłam przeczytać wszystkie napisy, koszulka jest po prostu boska :)
    Wesołych świąt! /trochę spóźnione/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nawzajem (też spóżnione... ;))

      Usuń