niedziela, 17 marca 2013

Dziękuję Wam :)- 1000 wejść

Piszę tego posta z okazji przełomowego momentu dla mojego małego bloga. A mianowicie pojawienie się trzech zer po jedynce w liczbie wejść!!! Wiem że to nie z dużo, ale jest mi miło, że ktokolwiek tutaj wchodzi :) Prawdę mówiąc nie myślałam, że ta chwila nadejdzie i cieszę się ogromnie. Oby tak dalej... ;) 
Nie ukrywam, że jeszcze lepszym świadectwem uznania byłoby dla mnie gdyby ktoś coś czasami skomentował. Czekam, na słowa krytyki, abym wiedziała, jak się poprawić. Więc nie bójcie się! Panel komentowania nie gryzie :P Mimo wszystko ogromnie Wam DZIĘKUJĘ!!! To motywujące jeśli wiem, że może mam dla kogo pisać. Chciała bym aby było tutaj dla Was jak najprzyjemniej, więc zgłaszajcie proszę mi swoje uwagi...
Więc może z tej okazji zadedykuję wszystkim moim (ewentualnym) czytelnikom te dwie piosenki, które ostatnio mi towarzyszą...
Proszę Państwa! Gane Kelly w "Singin' in the Rain"


P.S. Tak się właśnie teraz czuję :D


Oraz  Bill Medley i Jennifer Warnes w piosence "Time of my life" z "Dirty Dancing"
Tańczą:  Patrick Swayze i Jennifer Grey


Oh! I love, love, love...

Uwielbiam obydwa filmy i polecam oglądnąć!!! 

Pozdrawiam! 
Cześć!

P.P.S. Zapraszam jeszcze częściej i do komentowania :*

2 komentarze:

  1. Ach, ale co tu krytykować? :P
    Piosenki idealne na poprawę humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że tak myślisz ale na pewno coś by się znalazło... :)
      A co do piosenek, to poprostu je kocham ;)
      P.S. Dzięki za komentarz :*

      Usuń