piątek, 30 grudnia 2011

Coś co mi się podoba...

Całkiem niedawno się przeprowadziłam z Krakowa do Warszawy... Spora odległość... Zostawiłam za sobą moje przyjaciółki... Myślę że karzdy kto by je poznał zadodził by się ze mną, że nie mogłam lepiej tarafić. Tu w Warszawie bardzo mi ich brakuje... dlatego wszystko co mi się z nimi kojarzy jest dla mnie wielkim pocieszeniem... Obie uwielbiały muzykę... I ja po pewnym czasie przekonałam sie do pewnych rodzajów muzyki, które je interesują. Nightwish (Kora) i The Pretty Reckless (Nasti) to zespoły, które je inspirują (oczywiście obie też uwielbiają Jacksona... jak ja).

                                                          
 NightWish

The Pretty Reckless



I znowu Michael... I love this song...

Tylko ma dziwny teledysk. Nie było innego...

3 komentarze: