wtorek, 13 listopada 2012

Coś co mnie relaksuje- książki

Klątwa tygrysa. Wyprawa - Colleen Houck


Hmm... przeczytałam ją kilka miesięcy temu....
i powiem szczerze, że nie mogę się doczekać następnej części!!!
Ta część najbardziej podobała mi się ze względu część fantastyczną... Być może jest to po prostu moje zamiłowanie do smoków, ale wydaje mi się, że ta część jest o wiele ciekawsza, pod względem przygód, a i postacie smoków były barwnie zbudowane.
Jeśli chodzi o wątek miłosny... No tak pomieszanie z poplątaniem! Czasami miałam ochotę krzyknać "ogarnij się idiotko!"... Co w gruncie rzeczy jest dobrym znakiem, ponieważ pokazuje iż w książce nieustannie są napięte...eee... emocje...  
Jednak mimo irytującej natury głównej bohaterki, książka bardzo mi się podobała i na pewno jest godna polecenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz