wtorek, 13 listopada 2012

Coś na co czekam...

Już wam mówiłam, że ma powstać film " Czerwień rubinu" ("Rubinrot").
I choć już od dawna jest o wiele więcej informacji na ten temat, a ja na bierzaco się tym interesuję, to nie napisałam tu jeszcze nic na ten temat! Grrrr... jestem zła.....niedobra.....

To może zacznijmy od tego , że trailer już od dawna wisi w sieci. Oto i on:





Mi się strasznie podoba!!! nie wiem jak wam... ale jak na mój gust zapowiada się świetnie!!!

Tutaj znajduje się lista aktorów:
Maria Ehrich - Gwendolyn Shepherd
Jannis Niewöhner - Gideon de Villiers
Laura Berlin - Charlotte Montrose
Victoria Ferres - Grace Shepherd
Sibylle Canonica - Glenda Montrose
Katharina Thalbach - Madeline (cioteczna babka Maddy) Montrose
Levin Henning - Nick Shepherd
Gerlinde Locker - Lady Arista Montrose
Jennifer Lotsi - Leslie Hay
Uwe Kockisch - Falk de Villiers
Axel Milberg - Lucas Montrose
Justine Corte del (Hirschfeld) - madame Rossini
Rüdiger Vogler (I) - Thomas George
Gottfried John - dr. Jacob White
Johannes von Matuschka - pan Whitman
Peter Simmonischek - hrabia de Saint Germain
Butz Buse Ulrich - Miro Rakoczy
Josefine Preuss - Lucy Montrose
Florian Bartholomäi - Paul de Villiers
Chiara Shoras - Margret Tinley
Oxana Salzmann - Cynthia Dale
Frederica Ren - Sarah 
Philip Wiegratz - Gordon Gelderman
Kostja Ullmann - James Pimplebottom
Frederic Welter - Leopold (Leo) Marley
Maurizio Magno - mały Robert duch


A tutaj jest kilka zdjęć z planu:











(starałam się wybrać tylko te których nie było w filmiku w poprzednim poście na ten temat)




Oto plakat filmowy:



To chyba wszystko co chciałam dziś powiedzieć. Jak czegoś się jeszcze dowiem to coś skrobnę.
Pozdrawiam moich wszystkich (aczkolwiek bardzo nielicznych czytelników).
Cześć!


1 komentarz: