czwartek, 9 lutego 2012

To ja! Moja sztuka i Mój świat!

Jak to słyszę chce mi się ryczeć!!! Mam dreszcze a moje wnętrzności tańczą walca wiedeńskiego!
Moje dzieciństwo! Teraźniejszość! PRZESZŁOŚĆ!
Wiem pewnie myślicie, że jestem szurnięta pisząc takie rzeczy. Przecież to tylko książka, fajna powieść, znana i lubiana przez dzieci i młodzież. Nie ma co się tak rozpływać!
Ale wy nie wiecie! Nie wiecie co miałam, a czego już nie mam. Nie wiecie jak to było i jak to jest! Tęsknię za tym. Nawet gdybym to tu teraz szczegółowo opisała, to nie odczulibyście tego. Trzeba być członkiem tej całej dziwnej historii. Mam nadzieję, że ci którzy może to odsłuchają i poczują się tak jak ja, zrozumieją... Ci, którzy wiedzą, wspomną... Dziękuję wam! Tęsknię! Dedykuję...

 http://www.youtube.com/watch?v=u-rLrMGBUv4&feature=autoplay&list=FL17yEMqoIEgNgRsIZAPvrWg&lf=BFp&playnext=5





















































DZIĘKUJĘ...


1 komentarz: