środa, 31 lipca 2013

Jeden z najważniejszych dni w roku...

Wiem, że piszę dość późno i może niewiele osób o tej porze tu zajrzy, ale jestem na Krecie, a akurat dziś mieliśmy dzień wycieczkowy i wróciliśmy dopiero niedawno. 
A wiec dziś 31 lipca. Piękna data i urodziny dwóch jednych z najważniejszych osób w moim życiu. Takich, które poważnie wpłynęły na to kim dzisiaj jestem. Harry Potter i J.K.Rowling.
Joanne Kathleen Rowling, która stworzyła świat, w którym się odnajduję lepiej niż w rzeczywistym i główny bohater, który swoją postacią odmienił moje spojrzenie na wiele spraw. Taki dzień trzeba uczcić przynajmniej (krótkim, bo krótkim, ale rzeczowym) postem. Pamiętajmy o Harrym Potterze, ale nie zapominajmy o tej która stworzyła jego i wielu naszych przyjaciół.

Za Harry'ego!


I za Joanne!



Happy Birthday!
And... Thank you... <3

2 komentarze:

  1. Jak tak sobie myślę, ile ja im zawdzięczam... Nie no, ciężko to wszystko opisać.
    Ja za nich wypiłam mrożoną mocchę. Zaliczone. YAY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... myślę, że dzięki nim zawdzięczamy większość wspólnych chwil i właściwie to, że się poznałyśmy... <3

      Usuń